گزارش کنفرانس چهارم

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت با محوریت “ظرفیت‌ها، الزامات و تجارب BIM در پروژه‌های مختلف صنعت ساخت” در تاریخ ۲6، ۲7 و 28 مهرماه 1400 به صورت آنلاین برگزار شد. پنل‌های تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید داخلی و بین‌المللی، بیان تجربیات پیاده‌سازی BIM در پروژه‌های مختلف، ارائه مقالات علمی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کنفرانس بود.

سخنرانان کنفرانس چهارم

حامیان دوره چهارم

حامی زرین

حامی سیمین

حامی برنز

گزارش کنفرانس سوم

سومین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت با محوریت “توسعه اسناد ملی و بالادستی در زمینه BIM” در تاریخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برگزار شد. پنل‌های تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید داخلی و بین‌المللی، بیان تجربیات پیاده‌سازی BIM در پروژه‌های مختلف، ارائه مقالات علمی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کنفرانس بود.

سخنرانان کنفرانس سوم

حامیان دوره سوم

حامی سیمین

 

گزارش کنفرانس دوم

کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساختمان که در حال حاضر بزرگ‌ترین رویداد هم‌اندیشی متخصصین، دست‌اندرکاران و علاقه‌مندان حرفه ساخت‌وساز در زمینه BIM در ایران است، دومین دوره برگزاری خود را با محوریت “راهکارهای توسعه و پیاده‌سازی BIM در سطح پروژه، سازمان و صنعت” در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت‌ماه در محل مرکز همایش‌های پژوهشگاه نیرو در تهران، برگزار کرد و بالغ بر 850 علاقه‌مند از حوزه‌های دانشگاهی، صنعتی، دستگاه‌های اجرایی و… در این گردهمایی علمی، شرکت کردند.

سخنرانان کنفرانس دوم

حامیان دوره دوم

حامی زرین

حامیان سیمین

حامیان برنز

 

 

گزارش کنفرانس اول

اولین کنفرانس بین‌المللی مدلسازی اطلاعات ساختمان، ۷ و ۸ اسفندماه ۱۳۹۶ برگزار شد. این رویداد شاهد حضور و استقبال بی‌نظیر طیف وسیعی از متخصصان و علاقه‌مندان به BIM و طراحی و ساخت مجازی (VDC) از صنعت، دانشگاه و دستگاه‌های مختلف اجرایی و انجمن‌های حرفه‌ای بود.

سخنرانان کنفرانس اول

حامیان دوره اول

حامی زرین

حامی سیمین

حامیان برنز

فهرست